ES Holidays

DE Holidays

BR Holidays

Saturday, October 16, 2010

French help? My daughters doing her homework?

I need to check if its correct, but translators are always wrong, can someone help me with the following?
how do you say;

My name is
I'm going to visit France this summer
I'll leave LAX airport and arrive at Laon - Chambry Airport
I'll be staying at the Le Grimaldi
In France ill be visiting museums, and restaurants
Also, ill visit Baptistère Saint-Jean
I'm going to be taking the subway to get to different places
I wanna see the parks and beaches
At night I'll go to see the beautiful Eiffel tower
But what i want to see the most is Baptistère Saint-Jean.
After my wonderful trip, ill be returning home


Thanks so much for any help that can be contributed, I want to make sure she did the project right and didn't use translator.






Answer :
Mon nom est/ Je m'appelle
Je vais visiter la France cet été
Je partirai de l'aéroport international de Los Angeles et arriverai à l'aéroport de Laon-Chambéry
Je serai à l'hôtel Le Grimaldi
En France, je visiterai des musées et j'irai au restaurant
Je visiterai aussi le baptistère de Saint-Jean
Je prendrai le métro pour me déplacer (ou me rendre à différents endroits)
Je veux voir les parcs et les plages
La nuit, j'irai voir la belle Tour Eiffel.
Mais ce que je veux voir le plus, c'est le baptistère de Saint-Jean
Après ce merveilleux voyage, je rentrerai chez moi.






Answer :
Je vais visiter la France cet été.
Je vais partir de l'aéroport LAX et arriver à l'aéroport Laon-Chambry.
Je vais rester à l'hôtel Le Grimaldi.
En France, je vais visiter des musées et aller au restaurant.
Aussi, je vais visiter le Baptistère Saint-Jean
Je vais prendre le métro pour me rendre à différents endroits.
Je veux voir les parcs et les plages.
En soirée, je vais aller voir la belle tour Eiffel.
Mais ce que je veux le plus faire est de visiter le Baptistère Saint-Jean.
Après mon fabuleux voyage, je vais retourner à la maison.

But, you know, there's many way to say these things, you can never be sure she didn't use any translator unless you know some french grammar yourself. In fact, I believe I just did the homework for someone. Just give me my 10 points already. :)

No comments:

Post a Comment

IT Holidays

USA Holidays

JP Holidays

UK Holidays